محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

عسل من = داداش من

صدرا در پارک

1394/3/12 12:22
نویسنده : ریحانه
914 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه هفته پیش رفتیم پارک اینم عکساش

 

 

خوشحالم

پا میشم

 

من رفتم

ای بابا باز افتادم یا علی

من دیگه واقعا رفتم

بای بای

مامان:مامان جان دستت رو بده با هم بریم من : نه

عاقبتش....

اینجا چه خبره

اِ سلام بچه محلا

منو بچه محلا همین الان یهویی

فوتباله؟ منم هستم

مامان:بیا بریم ناهار بخوریم من: چشم

من در حال رفتن به سکونتگاه

خب سیر شدم ولی بچه محلام رفتن من فوتبال میخوام

مرسی بابا جون که برام توپ خریدی

خب بریم بازی کنیم

خب بابا فوتبال خوبه

خب بازی شروع میشه چه میکنه این صدرا

وااااااااااااااااااای

اِ بابا چجوری این کارو کردی

توپو بده به من

بابا، الگوی زندگی ...دارم مثلش راه میرم

خب دیگه بازی بسه بریم

نازی

خب تموم شد فعلا بااااااااااااااای بااااااااااااااااااااای

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان حمید کوچولو
19 خرداد 94 13:11
ناااااااااااااااااااااااااااااازی
نگین
19 خرداد 94 13:12
عزیزم