محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عسل من = داداش من

دانیال یا صدرا مسئله این است....

1392/6/15 11:15
نویسنده : ریحانه
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام:

امروز می خواستم بگم اسم داداشی چی باشه؟؟؟

مامانم میگه صدرا آجی جونم (زهرا) هم میگه صدرا چون به زهرا تقریبا ربط داره

بابام نظری نداره ومن  میگم:  دانیال    چون اول فامیلی ما(د)داره ولی مامانم 

میگه: دانیال هیچ ربطی به زهرا و ریحانه نداره!!! به همین دلیل میخواد اسم  

داداشمو بذاره صدرا.....

 

             نظر شما چیه؟؟؟؟                                      

 

                       دانیال یا صدرا؟؟؟؟؟                  

 

                             البته من محمد رضا هم دوست دارمقلبقلبقلبقلبقلب

 

 

                                            یوسف هم  شاید باشه چون اسم  پدربزرگمهلبخند

 
  

 تقریبا میشه گفت اینجوری:

 

        

  صدرا
  دانیال
  محمد رضا
  یوسف

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان حمید رضا
16 شهریور 92 20:02
سلام ریحانه جون حال شما صدرا عالیه به نظرم
شما هم میگید صدرا من محاصره شدم

مامان حمید رضا
17 شهریور 92 23:00
من صدرا و یوسف دوست دارم ولی صدرا قشنگتره اره دیگه حق اعتراض نداری
من مقاومت میکنم هنوز تا به دنیا اومدن داداشم کلی مونده...

غزل
24 شهریور 92 19:44
دانیال قشنگه من تا الان ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بار به دانیال رای دادم خیلی اسم قشنگیه
صدرا هم خوبه ولی دانیال بهتره
من میگم دانیال
دیگه شمارو نمیدونم
من هم همینطور

زهرا رضائي
8 مهر 92 15:09
به نظر من دانيال خيــــــــــــــــــــــــــــلي قشنگه من كه به دانيال خيلي راي دادم