محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

عسل من = داداش من

بابایی رفت خونه ی خدا!!

1392/6/26 10:16
نویسنده : ریحانه
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام :

25 شهریور ساعت 1:45 بابا با هواپیما رفت خونه ی خدا .بامن حرف نزنالانم که  این مطلبو مینویسم دلم برای بابام اندازه یه نخود شده شاید هم اندازه عدس و یا کوچکترگریه بابایی الان که این مطلبو می خوانی بدون که من همواره بیادتم ولی یه خواهشم ازت دارمنیشخند خواهش میکنم برای مامانی و داداشم و زهرا وتمام نی نی وبلاگی های عزیز و من و.....دعا کن praying بابایی دعاکن امام زمان زود تر ظهور کنه. دعا کن دیگه کسی تو

این دنیا بدبختی نداشته باشه

 

                             و در آخر دلم برات تنگ شده  .التماس دعا.

 

                                           بابا دوستت دارم قلبریحانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)