محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

عسل من = داداش من

بابا جونم عاشقتم!!!

1392/7/5 20:56
نویسنده : ریحانه
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باباجونم دلم برات تنگه درحده المپیک!!!خنده

 

بابایی امروز رفتیم بالای محلاتی با زن عمو و بچه ها ولی عمو ایوب نبود چون رفته بود

ماموریت بابا جات خالی یه جوجه ای خوردیم جالب اینه هیچ مردی هم با ما نبود من ومامان و زن عمو و زهرا ومهدیه(دختر عموم) بودیم البته یه نصفه مردی به نام امیر علی(پسر عموم) با ما بود .

                    بابا انقدر دلم برات تنگه که نمی تونم توصیفش کنمقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

غزل
6 مهر 92 15:22
سلام ریحانه جون داداشت چطوره؟ خوبی عزیزم؟
میدونستی منم داداش دارم؟؟
داداش من ۸ ماهشه و یه دونه دندون در اورده!!!
اسمش هست مانی.بالاخره اسم داداشت چی شد؟
اگه دوست داشتی یه برنامه واست ایمیل میکنم که توش اسم های قشنگ و ایرانی با معنی نوشته شده.مطمئنا ازشون خوشت میاد
و یه برنامه ی دیگه هم هست که روز شمار به دنیا امدن بچه است.شاید به دردت بخوره!
اگه دوست داشتی بهم بگو تا واست بفرستم

برفست یا بفرست
مامان فهیمه
6 مهر 92 15:39
سلام
عکسو با مایکروسافت آفیس باز میکنی,ادیت پیکچر میزنی,پایینترین گزینه کمپرس پیکچر رو میزنی,کمپرس فور وب پیج رو انتخاب میکنی و اوکی میکنی و عکس ریسایز میشه
حواست باشه عکی اصلی رو نگه داری و این تغییرارو رو کپیش انجام بدی چون عکس در آخر ریسایز میشه و اگه بخوای چاپش کنی کیفیتش خوب نمیشه
بازم اگه سوالی بود درخدمتم

خیلی ممنونم
مامان فهیمه
8 مهر 92 18:39
سلام,من واست توضیح دادم چطور عکسو ریسایز کنی ولی تو نظرات نمیبینمش,یعنی نظرمو نگرفتی؟

چرا عزیزم گرفتم الان تایید میکنم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
18 مهر 92 22:05
سلام عزیزم
انشالله بابات به سلامتی برگرده
آدرس ایمیلم:

مطالبت هم واقعا قشنگه عالیه

سلام عزیزم
ممنونم آدرستو ذخیره کردم ولی جهت احتاط آن را
حذف کردم اگر دوست داری آن را برمی گردانم