محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

عسل من = داداش من

آجی ریحانه تو آزمون گاج اول شد!!!!!

1392/7/23 14:59
نویسنده : ریحانه
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من خیلی خوشحالم میدونید چرا؟؟؟

من تو آزمون گاج نفر اول مدرسهو هفتم استان و بیست و نهم کشور شدمخنده

وایییییییییییییی!!! تو پوست خودم نمی گنجم آخه تازه اومدم این مدرسه !!

بچه های این مدرسه مهربانند ودوست های صمیمی منم فاطمه و یاسمن و فائزه است...

معلمشم مهربونه و خوب درس میده ولی میتونه بهتر باشه...

وای خدا میدونه اولش چه قد از معلمم بدم میومدعصبانی

ولی داره کم کم خوب میشه...

 

خدایی هرکی این مطلبو خوند و بعد نظر نداد کشتمش ...

اوا منو نگا میکنه !!!

خب بده نظر رو ...

چی شد؟؟؟؟               دادی؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

فاطیما
23 مهر 92 18:21
تبریک ریحانه جوووووووووووونم
ممنونم

مامان فاطمه کوچولو
23 مهر 92 19:06
تبریک می گم گلم. ان شالله پله های بالاتر و پیشرفت بیشتر
اتشاالله

غزل
24 مهر 92 8:34
بفرما
اینم نظر
افرین چه رتبه ی خوبی اوردی
ممنونم

توت فرنگی(مامان علیرضا)
30 مهر 92 18:11
به به بازم یه خبر خوب دیگه
آفرین به دختر خوبی مثل تو باید مدال بدن
انشالله نفر اول دانشگاه بشی اسمت بیاد تو رونامه ها بشی نفر اوب کنکور و بیای بهم خبر بدی
همیشه آرزو می کنم در مسیر درس و علم باشی
باز هم خیلی خوشحال شدم
ریحانه عزیزم


ممنونم عزیزم
مهرسا
13 آبان 92 13:54
تبریکایشالله همیشه موفق باشی ریحانه جون


ممنون

مامان محمدصدرا
20 آبان 92 1:58
مبارکه خانومی پس معلوم شد هم باسلیقه ا ی هم باهوش هم درسخوون هزار آفرین
ریحانه
پاسخ
مرسی عزیزم
یاسمن کمرزرین
14 بهمن 92 14:08
سلام عزیزم عکس داداشتو بزار ببینیم این گل پسر چی هست که این قدر تعریفشو میدی
ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی الانا دیگه عکسشو میذارم
یاسمن کمرزرین
17 بهمن 92 23:57
نامرد هنوز نرفته یه یاسمن جدید پیداکردی بی معرفت
ریحانه
پاسخ
تو جای اونو نمی گیری
یاسمن کمرزرین
18 بهمن 92 0:02
ایشالا نفر اول کنکور
یاسمن کمرزرین
22 بهمن 92 15:24
اون جای منو نمیگیره یامن جای اونو
ریحانه
پاسخ
اون جای تو رو راستش رو بخواهی دیگه دوستش ندارم
ملیسا
5 فروردین 93 22:26
وبت عالیه عزیزم. منو نکششش
فاطمه عظیمی
23 فروردین 93 19:32
مرسی
ریحانه
پاسخ
خواهش میکنم