محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عسل من = داداش من

خبر خبر‍!!!!

1392/11/8 14:25
نویسنده : ریحانه
460 بازدید
اشتراک گذاری

*به نام خدا*

سلام:

وااااایی نمی دونم چجوری بگم...استرس

یه نفس عمیق بکشمژه

یه خبر عااااااااالیقهقهه

داداشم شنبه این هفته یعنی دوازده بهمن به دنیا می آدنیشخند

واااااااااااااااااایی خدا خیلی خوشحالم دارم ذوق مرگ می شمگریه

راستی همه برای داداشم تولد میگیرن(چون 12 بهمن روز ورود امام به ایران است)لبخند

اگه خواستید تو وبلاگتون بگید...خجالت

به نظر شما از این موقعیت استفاده کنم که بچه آخریم یا برای داداشم انتظار بکشم؟؟؟؟متفکر

زود بگید فقط 3 روز وقت دارم...خنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان فاطمه
8 بهمن 92 15:23
به به به مبارک باشه. به سلامتی مامان و کوچولوی عزیز دوست داشتنی صلوات. مرررررررررررررسی
توت فرنگی (مامان علیرضا)
9 بهمن 92 12:37
سلام عزیزم به سلامتی انشالله مبارک باشه ای جانم بی صبرانه منتظر دیدن چهره نازش هستم الهی قربونش برم
ریحانه
پاسخ
خیلی ممنون
فاطمه(مامان متین)
10 بهمن 92 0:37
به یمن آمدن فرشته کوچکتان به زمین با آسمانی ترین آرزوها برای پر خیر و برکت بودن قدمهای کوچکش و روح بخشیدن به زندگیتان تبریک مرا پذیرا باشید
ریحانه
پاسخ
مرسی
مامی پوریا
12 بهمن 92 19:10
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃
ریحانه
پاسخ
مرسی
یاسمن
17 بهمن 92 23:46
عکس اون جیغیلی رو بذار ویگه
زهرا
17 فروردین 93 21:11
سلام ریحانه جون عکس داداشت نیومد که من چند با اومدم
ریحانه
پاسخ
خب من چیکار کنم؟؟؟
زهرا
22 فروردین 93 15:14
هیچی مدیر وبلاگ... خب یه راه حل بگو