محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عسل من = داداش من

اسم آجی ریحانه؟؟؟

1392/6/12 16:25
نویسنده : ریحانه
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز داشتم با خودم فکر می کردم چرا اسم من ریحانه ست؟؟؟

جواب اینه:

اول وقتی تو شکم مامانم بودم اسمم سارا بود ولی به سری از دلایل اسمم عوض شد

مامان بزرگم میگفت فائزه داییم می گفت مبینا ولی من تا چند روزگیم اسمم معلوم نبود...

مامانای عزیز یاده تونه توی سال های 80 یا 79 یه فیلم می داد اسم دختره 

 ریحانه بود ؟؟؟؟

 

 

یه شب بابام به این فکر افتاد که اسم منو ریحانه بذاره

 

         به نظر شما قشنگه؟؟؟تو نظر بهم بگیید

 

معنی ریحانه:گل خوشبو.گل بهشتی. لقب حضرت فاطمه(س)دختر پیامبر(ص)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فاطمه(مامان متین)
13 شهریور 92 10:06
به نظر من که اسمت خیلی قشنگه
غزلانه
13 شهریور 92 14:01
سلام ریحانه جون
خیلی اسم خوشکلی داری
ای گل خوشبو
زیبا ترین اسمی که تا به حال شنیدم

خیلی ممنونم عزیز دلم
مادر منتظر
13 شهریور 92 22:30
سلام خانوم گلللللللل ممنون بازم به وبلاگ ما سر زدی ولی یادت باشه خیلی چیزی ننوشته بودیا برام خانومی خیلی اسمت زیباست , اینو از ته دل میگم. اینو بدون مامانا و باباها وقتی دنبال اسم واسه بچه هاشون میگردن خیلی حساس هستن و دوست دارن بهترین اسم دنیا رو براشون بزارن ریحانه خانومی مطمئن باش یکی از دلایلی که این اسم رو روی تو گذاشتن این بوده که اولا معنی خیلی زیبایی داره یعنی گل خوشبو و تو هم گل خوشبوی اونها بودی دیگه و دوم اینکه یکی از مشهورترین القاب حضرت زهراست که این خیلی مهمه چون حضرت زهرا بزرگترین بانوی عالمه و لقبهاشون بیدلیل به وجود نیومده . من اسم ریحانه رو خیلی دوست دارم و یکی از اسمایی که بعد از فاطمه دوست داشتم روی دخملم بزارم ریحانه بود . پس قدر اسمت رو بدون . راستی اسم داداشیتو قراره چی بزارین؟ حتما بهم بگو . بازم به وبلاگ ما بیا , منتظرت هستم
فاطیما
15 شهریور 92 20:49
معلومه که قشنگه



خیلی ممنونم عزیزم فاطیما هم خیلی قشنگه!!!