محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

عسل من = داداش من

خواهش می کنم برای بابای امیررضا جون دعا کنید

1392/7/23 16:38
نویسنده : ریحانه
281 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی محمد امیررضا جونم بیماره از همه دوستای خوب و مهربون خواهش می کنم که

خیلی خیلی برای سلامتی و شفای بابایی امیررضا کوچولو دعا کنید و این پیام را در

وبتون بذارید تا همه ببینند با سپاس فراوان

اینم آدرس وب امیررضا کوچولو: 

amirreza-011.persianblog.ir

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مادر منتظر
23 مهر 92 18:30
سلام حنانه جون مهربون

داداشیت خوبه؟
آبجیت و مامانت خوبن؟
دیگه چیزی به اومدن باباییت نمونده ها. راستی از باباییت بخواه که اونجا مارو هم دعا کنه و به خصوص برای سلامتی کامل فاطمه جونیم دعا کنه عزیزم.

دوست خوب من عید قربان مبارک


ممنونم عید شما هم مبارک ولی حنانه یا ریحانه؟؟؟
مامان فاطمه کوچولو
23 مهر 92 19:04
سلام عزیزم. ممنونم. آره من چند بار اومدم اما قسمت نظرات باز نکرد.

در هر صورت باز هم نظر دادی ممنونم

غزل
24 مهر 92 8:30
حتما عزیزم به وبم سر بزن
باشه ولی تو هم مطلب جدید بذار من هر روز به وبلاگ تو سر می زنم ولی کو مطلب

مامان حمیدرضا
29 مهر 92 22:17
کجایی ریحانه سرنمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟

بابام از مکه اومده دارم کمک میکنم