محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عسل من = داداش من

بابا جونم از مکه اومد!!!

1392/7/30 11:46
نویسنده : ریحانه
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی!!!

خبر داغ داغ...

بابا جونم از مکه اومد...

خیلی خوشحالم دیشب ساعت 12:30 به فرودگاه رسید...

من که به استقبال بابام رفته بودم همون لحظه که بابامو دیدم اشک تو چشام جمع شدگریه

دیروز 2تا گوسفند کشتیم.انقدر گریه دار بود...

        ولی در هر صورت دارم از خوشحالی بال در می آرمفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مهر 92 11:51
به سلامتی چشمت روشن عزیزم
ممنونم

مامان آلما
30 مهر 92 20:50
به سلامتی. چشمت روشن گلم. ایشالا سری بعد دسته جمعی برین


ممنون خیلی ممنون ولی من هم یک بار حج عمره رفتم
مامان حمیدرضا
1 آبان 92 14:36
بسلامتی حجشون قبول ایشالا....


ممنون
مادر منتظر
1 آبان 92 18:25
سلام ریحانه جان گل و گلاب
دختر خیلی کم پیدا شدیا
دیگه پی ما خیلی نمیای عزیزم.
چشمت روشن دختر مهربونم
انشاالله که باباییت همیشه سالم و سلامت در کنارتون باشه.
زیارتشون قبول انشاالله. از طرف ما زیارت قبول بگو عزیزم.
سوغاتی هم گرفتی یا نه دختر خوب؟
انشاالله قسمت بشه یه روز خودت به این سرزمین مقدس مشرف بشی.
پیش ما بیا خانوم خانوما.

سلام عزیزم ممنونم ببخشید از این به بعد دیگه مزاحمم

مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:00
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است...
عید سعید غدیر مبارک
چه قشنگ مرسی


توت فرنگی(مامان علیرضا)
7 آبان 92 0:09
سلام عزیزم
من خیلی نظر دادم نمی دونم چرا ثبت نشده
بازم چشمت روشن

خصوصی داری


سلام مطلب خصوصی نه ندارم ولی رمز مطلب شما رو دارم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
10 آبان 92 18:53
سلام خوبی
سلامتنی
چه خبرا
گلم خا نواده خوبن؟
خودت خوبی سلامتی
انشالله شا د باشی
سلام مرسی


مامان فهیمه
12 آبان 92 4:09
چشمتون روشن
همیشه به سفر و زیارت انشالله
مرسی

مادر منتظر
12 آبان 92 16:49
سلام ریحانه خانوم کم پیدا

اینقدر کم میای وبلاگ ما و وقتی میای یه کلمه کامنت میزاری دختر؟

اشکالی نداره , همینقدر که به یاد ما هستی کلی ارزش داره.

خوبی خانومی؟
داداشیت چطوره؟
راستی اسم داداشی رو بالاخره چی گذاشتین؟

مراقب خودت باش .

ممنونم ببخشید
توت فرنگی(مامان علیرضا)
16 آبان 92 12:29
سلام عزیزم
خوبی گلم نازنینیم ممنون که سر زدی
انشالله که خودت و خانوادت خوب باشین
این ایام رو تسلیت می گم

من هم همینطور

مامان محمدصدرا
20 آبان 92 2:00
حجشون قبول باشه انشاالله. از داداشی هم بگو گلم
ریحانه
پاسخ
چشم مرسی
مامان رادین
21 آبان 92 14:18
چه خواهر مهربونی. زیارت قبولباشهداداشه گلت رو ببوس
ریحانه
پاسخ
مرسی از طرف شما هم یه ماچ آبدارش می کنم البته وقتی اومد
زهرا رضایی
5 آذر 92 21:02
سلام ریحانه جون امیدوارم حال خانواده ات مخصوصا داداشت خوب باشه مطلب جدید بذار
ریحانه
پاسخ
باشه بابا
زهرا رضایی
6 آذر 92 13:27
سلام ریحانه جــــــــــون چشمت روشن ببخشید دیر بهت تبریک گفتم عزیــــــزم مطلب جدید بذار
ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم چشم مطلب جدید می ذارم
نازنین
8 آذر 92 20:01
سلام منون که بهم سر زدید وب قشنگی داری
ریحانه
پاسخ
مرسی
مادر منتظر
16 آذر 92 13:53
سلام دوست خوب و مهربونم لطفا اگه تونستی هر چه زودتر به وبلاگم بیا.
ریحانه
پاسخ
باشه