محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عسل من = داداش من

داداشی تو اومدی!!!!

1393/1/15 20:35
نویسنده : ریحانه
536 بازدید
اشتراک گذاری

***به نام خدا***

سلام:

بالاخره فینقیلی ما تشریف آوردندنیشخند

الهی قربونش برمقلب

از مدرسه که اومدم کیفمو انداختمعینک

بدو بدو رفتم سمت باباتم گفتممژه

بابا!!!مامانم سالمه داداشم سالمهخیال باطل

گفت آرهنیشخند

بعد من جیغ زدمهورا

بعدش عکسشو دیدمماچ

موهاش مشکی چشش مشکیفرشته

رنگش مثل لبوفرشته

خنده هاش مثل عسلفرشته

بعد 20 دقیقه از خوشحالی گریه کردمگریه

رفتم بیمارستان چمران نفهمیدم چجوری رسیدمهیپنوتیزم

بدو بدو رفتم پیش مامانم بعد داداشمو دیدمچشمک

انگار که دنیا را به من دادنبغل

داداشم خیلی نازهماچ

 تا چند روز دیگه عکسشو می ذارم نشد که بشهافسوس

اطلاعات مربوط به آن را هم می دهم...مژه

تهرانی ها هم دیدن که چه برفی اومد آخه من دیشب دعا کردم روز تولد داداشم برف بیادخجالت

راستی 12 بهمن چه روز باحالی ....خنده

هم روز ورود امام به ایران هم اول ماه ربیع الثانی....نیشخند

نظر ندی نظر نمیدمقهر

اگه خواستید تو وبلاگاتون بگید...هر کی بگه دوست صمیمیه منهلبخند

 


پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامی پوریا
12 بهمن 92 19:07
اخی...قدم داداشیت مبارک ریحانه جون
ریحانه
پاسخ
مررررررررسی
توت فرنگی (مامان علیرضا)
12 بهمن 92 19:36
سلام عزیزم بازم تبریک می گم چون بی صبرانه منتظر تولدش بودم براش تبریک گذاشتم http://totfarangi.niniweblog.com/post549.php چه جالب علیرضا هم بیمارستان چمران به دنیا اومده به مادر و پدرت هم از قول من تبریک بگو و هوای مامانت رو حسابی داشته باش هرچند می دونم حسابی هواش رو داری
ریحانه
پاسخ
مرررررررررسی
مامان آلما
12 بهمن 92 19:41
سلام. قدم نورسیده مبارک. خدا رو شکر. زود عکسشو بذار ببینیمش
ریحانه
پاسخ
باشه مرسی
زهرا
12 بهمن 92 20:29
مبارک مبارک تولدش مبارک خدا حفظش کنه
ریحانه
پاسخ
مرسی گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 بهمن 92 8:49
عزیزم مبارکه ایشالاه سالم و سلامت باشه
ریحانه
پاسخ
مرسی عسیسم
فاطمه(مامان متین)
13 بهمن 92 11:10
امیدواریم با قدم‌های فرشته ی کوچولو تازه به زمین آمده، زندگی‌تان سرشار از سلامتی، برکت، شادی گردد. قدم نو رسیده مبارک http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSuNeGTahwS7XignpyZ1gppx1zYi5H5VwkcSn7NwqG2r5rrxdnMlw
ریحانه
پاسخ
مرسی عکس قشنگیه ممنونم
مامان فاطمه
13 بهمن 92 11:40
قدم نورسیده مبارکه مبارکه مبارک باشه
ریحانه
پاسخ
مررررررررررررررررررسی ممنونم
خاله رضا
13 بهمن 92 18:54
سلام قدم نو رسیده مبارکخیلی حس قشنگیه
ریحانه
پاسخ
آره خیلییییی باحاله
خاله متین
13 بهمن 92 19:35
مبارک مبارک ! قدم نورسیده مبارک ! زودتر عکسشو بزار ! از طرف منم لپشو نه گناه داره دستشو ببوس ! راستی نی نی شما دقیقا 6 ماه از نی نی ما کوچولو تره !
ریحانه
پاسخ
چه جالب!!!!
یاسمن دوست مدرسه قبلیت
14 بهمن 92 11:46
تولد داداشت مبارک عزیزم
ریحانه
پاسخ
مررررررررسی عجقم
زهرا
14 بهمن 92 13:22
سلام ریحانه خانم من برات نظر دادم ولی چرا تاییدم نکردی از طرف رضایی شاید اینطوری تاییدم کنی
ریحانه
پاسخ
سلام من تاییدت کردم شاید ندیدی دوباره ببین
مهرسا
15 بهمن 92 22:09
نتونستم اون شب باهات درست و حسابی حرف بزنم ببخشید.البته مبارک باشه سعی میکنم حتما حتما تو وبم بزارمراستی دیگه بچه آخر نیستی
ریحانه
پاسخ
مرسی
مامان ریحانه جون
19 بهمن 92 14:55
تبریک میگم ریحانه جون.... منتظر عکسای ناز داداشیت هستیم عزیزم.... همیشه دوستش داشته باش.... من هم داداشم رو خیلی دوست دارم...
فاطمه(مامان متین)
20 بهمن 92 10:30
ریحانه جون من بی صبرانه منتظر عکس داداشیت هستم
زهرا
23 بهمن 92 14:10
سلام ریحانه جــــــــــــــــون عزیز دلم خوشگلم بهترینم لینکم کن آدرس وبم:dokhtaretalaei.blogfa.com راستی خبر داداش دار شدنت هم تو وبلاگم گذاشتم
ریحانه
پاسخ
سلام وای چه وب قشنگی ممنون
غزل
25 بهمن 92 10:50
منم وقتی داداشم دنیا اومد همین حسو داشتم بیا بغلم کن زار زار از خوشحالی گریه کنیم!
ریحانه
پاسخ
باشه
غزل
25 بهمن 92 10:52
پس عکس داداشت کو؟
ریحانه
پاسخ
داداشم کجاش خنده داره؟؟؟ولی بخند تا دنیا به روت بخنده
سودابه
3 اسفند 92 10:56
سلام عزیز جون قدم نو رسیده مبارک باشه یه جوایی جز اینکه همشهری نوه من هستی هم بیمارستانی هم هستی ها نوه های گل من محمد متین و محمد مانی هم در بیمارستان چمران دنیا اومدن
ریحانه
پاسخ
چه ناز
زهرا
6 اسفند 92 18:33
سلام کلی از دستت عصبانیم چرا عکس داداشتو نداشتی
ریحانه
پاسخ
فدای سرت
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 13:01
تبریک می گم عزیزم اخه ما چطور نظر بدیم وقتی غیر فعاله نظراتت
ریحانه
پاسخ
کی گفته
یاسمن کمرزرین
15 فروردین 93 15:01
مبارکه ایشالا به پای هم پیرشین
فاطمه عظیمی
23 فروردین 93 19:34
[قلب چه داداش نازی داری
ریحانه
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا
25 فروردین 93 18:50
خیـــــــــــلیییییییی خوشــــــــــــــــــــگله واقعا جیگر و دوست داشتنی وای دلم میخواد عکس رو همش نگا کنم خیلی خوشگله
زهرا
25 فروردین 93 18:55
خدایی نسبت به اون بچه ای که کنارشه بامزه تر و خوشگل تره
ریحانه
پاسخ
مرسی
شیدا
2 خرداد 93 10:44
دوست عزیزم.جگرم.عمرم.نفسم.داداشت هم مثل خودت جگره.......
مامانی دخمل بلا
4 تیر 93 20:44
آرامش چیست . . . .؟! نگاه به گذشته و شکر خدا , نگاه به آینده و اعتماد به خدا , نگاه به اطراف و جستجوی خدا , نگاه به درون و دیدن خدا , ( لحظه هایمان سر شار از بوی خدا )