محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عسل من = داداش من

عکس محمدصدرا!!!

1393/1/8 13:31
نویسنده : ریحانه
789 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

عید شما مبارک

به خاطر تاخیرم عذر می خوام

و هم اکنون عکس های محمدصدرا...

الهی قربونت برم... داره تو خواب میخنده....خنده

نگا...روسری سرش کردم ببین مخنده قربون داداش خوش خندم بشم به خودم رفتهنیشخند

 

 

خدایی شبیه اون عرسکهایی نیست که میفروشند؟؟؟؟

خواسته ادای اون نی نی که بالا ی وبلاگش است رو در بیاره

 

و...

 بدو بدو نظرتو بگو... خشگله؟؟؟

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان یاسمن و محمد پارسا
7 فروردین 93 17:12
الهی ماشالاه خیلی نازه خدا حفظش کنه
ریحانه
پاسخ
مرسی
مامی پوریا
8 فروردین 93 11:16
ای جانم خیلی خوشگه خدا حفظش کنه
ریحانه
پاسخ
مرسی
مهرسا
8 فروردین 93 14:30
وووووواااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی خدا چه نی نی نازی چه خوشگله تازه با اون عروسکا مو نمی زنه عاشقش شدم
ریحانه
پاسخ
ممنونم
مهرسا
8 فروردین 93 14:49
اگه خواستی بیا وبم یه اپ خوب از کوفته قلقلی گذاشتم
ریحانه
پاسخ
باشه
مامان ریحانه جون
8 فروردین 93 20:29
آره خوشگله عزیزم... مثل خودت.... داشتن یه داداش کوچولوی ناز نعمت خیلی بزرگیه.... راستی عیدت هم مبارک
ریحانه
پاسخ
عید شما هم مبارک
سودابه
9 فروردین 93 20:03
اووووووووووووووووووووووووووووووووووه خیلی خوخجله ناناز دیگه نبینم روسری سرش کردین ها مامانت کلی زحمت کشیده برات دادش آورده خو خدایی عین همین عروسکه اس ممنون که به وب من و نوه هام متین و مانی اومدی بازم بیا دخمله
ریحانه
پاسخ
باشه
مامان آنیسا
10 فروردین 93 14:34
وای خدای من چقدر کوچولو این شازده پسر خداحفظش کنه به منم سر بزن
ریحانه
پاسخ
حتما عزیزم مرسی
زهره(مامان فاطمه)
11 فروردین 93 12:38
قدم داداش کوچولوت مبارک عزیزم
ریحانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
یاسمن
15 فروردین 93 14:56
وایییییییییییی خیلی نازه دیگه روسری سرش نکنی هااااااااا
فرشته
18 فروردین 93 0:49
وای خدا چقدر نازنازیه!!! خیییییییلییییییییییییییییییی خوشمل و نازه! خوش به حالت که همچین داداش گلی داری! انشاء الله خدا حفظش کنه! مراقبش باشیا!!!بوسش کن از طرف من! بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!
یاسمن
19 فروردین 93 23:19
عالییییییییییی 20 ناز ناز و خوشگل
زهرا
25 فروردین 93 18:54
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی وافعا با اون عروسکا مو نمی زنه خیلی ناز و گوگولی فدایی داریی آقا صدرا
شیدا گودرزی
19 اردیبهشت 93 10:48
ریحانه جون مثل خودت جیییییییییییییییییییییییییییییییییگرهولی چرا همش خوابه یا میخنده**** THIS IS NUMBER 1
نگار
19 تیر 93 0:44
من و یادته ریحانه دادش بسسسسسسسسسسسسسیار خوشملی داری ..........
مامان خانم
30 مرداد 93 21:55
ماشالله خیلی ناز شده دادشیت. خدا حفظش کنه